De șase ani, platforma creează poduri între organizații și donatorii români. Am început în vara lui 2012, cu 25 de campanii și câteva sute de mesaje. Au trecut șase ani, timp în care donațiile s-au triplat numai într-un an (2017), am avut ONG-uri care au atins primul milion de euro și primul milion de SMS-uri.

În prezent, sute de mii de oameni au înțeles că organizațiile au nevoie de ei pe termen lung, că binele nu se construiește într-o zi și vor să se implice în producerea unei schimbări.

Sute de mii de oameni au înțeles că organizațiile au nevoie de ei pe termen lung, că schimbarea nu se petrece într-o zi. Că un spital nu se poate construi cu o donație punctuală. Că părinții copiilor bolnavi de cancer au nevoie de mai mult decât compătimire. Că și copiii din mediul rural trebuie să manânce sănătos, în fiecare zi, nu numai de Paște și de Crăciun. 

Ce vreau să spun e că pachetele cu ciocolată și portocale, oferite de două ori pe an, lasă tot mai mult loc unor donații lunare, constante, către organizații care își gândesc intervenția pe termen lung. Și pe DONATIE.RO, s-a văzut această tendință. Sumele donate prin debit direct s-au triplat de la an la an. În 2017, numărul donațiilor recurente prin SMS l-a depășit pe cel al donațiilor punctuale.

(Camelia Mateș, director program Mecanisme Donații)

Prieteni din organizații, vă felicităm!

Prieteni donatori, vă mulțumim!