În total

s-au trimis 12.739SMS-uri



Suma strânsă

25.478 euro

 

 

Fundaţia Simte Româneşte: O mamografie, o viaţă salvată

Această campanie este iniţiată de compania Avon şi, deşi are scop social, asocierea cu un brand a însemnat că toată comunicarea a fost considerată publicitate şi plătită în acest regim.

 

Povestea campaniei: După 10 ani de campanii pentru sănătatea sânilor, Avon a vrut, în 2012, să ofere şi un program naţional de control clinic gratuit pentru depistarea precoce a cancerului la sân. Strângerea de fonduri s-a făcut prin vânzarea produselor cu fundiţa roz şi prin donaţii SMS, număr de telefon cu suprataxă şi transfer bancar. Campania a fost promovată prin spot TV şi website iar Avon a donat echivalentul a 2.500 mamografii, urmând ca restul să fie platite din bani primiţi prin donatii. Pentru că numărul de cereri de mamografie a fost dublu, pe 3 noiembrie a fost organizat pe KanalD un teledon în care s-au strâns 62.000 EUR prin donaţii telefonice şi prin SMS.

 

Rezultate: Peste 5.000 de mamografii gratuite pentru femei care altfel nu şi-ar fi permis această analiză care salvează vieţi.

Partner logo