Toți copiii merită să fie fericiți!
Peste 100.000 de copii sună anual la 116111, Telefonul Copilului, pentru a semnala aspectele care îi afectează în mod direct şi, cel mai important, pentru a primi ajutor în caz de urgenţă. Cazuri în care viaţa copiilor a fost pusă în pericol și-au găsit rezolvarea la doar un apel distanță: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/o-minora-a-anuntat-latelefonul-copilului-ca-vrea-sa-moara-cum-au-gasit-o-politistii-dupa-45-de-minute-1186529
Și părinţii contactează 116111 pentru a solicita consiliere psihologica și juridică pentru cazuri concrete, referitoare la protecţia drepturilor copilului şi ale familiei. De luni pana vineri, între orele 10.00-20.00, asistenţii sociali şi psihologii ASOCIATIEI TELEFONUL COPILULUI răspund apelurilor copiilor și adolescentilor la 116111 și pot fi contactați si online: prin email la 116111@telefonulcopilului.ro și pe platforma de consiliere www.116111.ro.
Despre Telefonul Copilului 116 111 puteți afla mai multe la www.116111.ro și pe https://www.facebook.com/asociatiatelefonulcopilului. În perioada pandemiei de COVID-19, telefonul copilului 116111 a reprezentat un real suport pentru copii, care s-au confruntat cu probleme noi, pentru care nu aveau mecanismele necesare de gestionare: probleme emoționale generate de contextul pandemiei cu un risc crescut asupra sănătății mintale, izolarea socială și nevoia de apartenență, teama de a nu-și pierde prietenii, abuz și violență domestică, gestionarea situațiilor de bullying online. Accentuarea crizei pandemice și de razboi in regiune a influențat starea de incertitudine și anxietate și a condus la creșterea numărului cazurilor înregistrate la Telefonul Copilului – 116 111 (vezi https://www.libertatea.ro/stiri/peste-7-000-de-copiii-au-cautat-ajutor-in-pandemie-va-rog-sa-nu-mi-contactati-parintii-vreau-doar-sa-ma-invatati-cum-sa-ma-protejez-pe-mine-si-pe-sora-mea-3421525).
Campania “Toți copiii merită să fie fericiți” își propune să susțină serviciul Telefonul Copilului în adunarea fondurilor necesare pentru a întări capacitatea logistică și umană a acesteia de a trata cât mai multe cazuri: suplimentarea numărului de consultanți care răspund apelurilor copiilor și adolescenților din Romania, la 116111, precum și extinderea infrastructurii tehnice atât a call center-ului, cât și a instrumentelor de consiliere online, solicitate tot mai mult de către copii și adolescenți.
——-
Numărul este valabil în rețelele Digi Mobil, Orange, Telekom România Mobile și Vodafone. Taxarea se face în doi pași.
Pentru a activa donația lunară, este nevoie de confirmare. Mesajul de abonare și cel de confirmare sunt complet gratuite și nu implică niciun cost suplimentar. Odată confirmată abonarea, contribuția lunara este de 2 euro, aceasta fiind taxată automat prin SMS. Dacă dorești să oprești donațiile, trimite textul VOCE STOP la numărul 8845 (tarif gratuit).
Pentru mai multe informații, poți contacta asociația la numărul de telefon 116111.
Nu se percepe TVA pentru donaţiile de pe abonament. Dacă eşti utilizator de servicii postplatite (pe bază de abonament), la donaţie nu se aplică TVA. Pe factură, donaţiile vor apărea într-o secţiune de costuri cărora nu li se adaugă TVA. Dacă eşti client prepaid al reţelelor Digi Mobil, Orange sau Telekom Romania Mobile, TVA a fost reţinut la achiziţia creditului, iar atunci când faci o donaţie, din cont este retrasă suma de 2 Euro. În cazul utilizatorilor de cartelă Vodafone, suma retrasă din credit este de 1,61 Euro, iar restul până la 2 Euro, reprezentând valoarea TVA-ului, este transferată de Vodafone ONG-ului beneficiar.