Peste 100.000 de copii sună anual la 116111, Telefonul Copilului, pentru a semnala aspectele care îi afectează în mod direct şi, cel mai important, pentru a primi ajutor în caz de urgenţă. Cazuri în care viaţa copiilor a fost pusă în pericol și-au găsit rezolvarea la doar un apel distanță: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/o-minora-a-anuntat-latelefonul-copilului-ca-vrea-sa-moara-cum-au-gasit-o-politistii-dupa-45-de-minute-1186529

Și părinţii contactează 116111 pentru a solicita consiliere psihologica și juridică pentru cazuri concrete, referitoare la protecţia drepturilor copilului şi ale familiei. De luni pana vineri, între orele 10.00-20.00, asistenţii sociali şi psihologii ASOCIATIEI TELEFONUL COPILULUI răspund apelurilor copiilor și adolescentilor la 116111 și pot fi contactați si online: prin email la 116111@telefonulcopilului.ro și pe platforma de consiliere www.116111.ro.

Despre Telefonul Copilului 116 111 puteți afla mai multe la www.116111.ro și pe https://www.facebook.com/asociatiatelefonulcopilului. În perioada pandemiei de COVID-19, telefonul copilului 116111 a reprezentat un real suport pentru copii, care s-au confruntat cu probleme noi, pentru care nu aveau mecanismele necesare de gestionare: probleme emoționale generate de contextul pandemiei cu un risc crescut asupra sănătății mintale, izolarea socială și nevoia de apartenență, teama de a nu-și pierde prietenii, abuz și violență domestică, gestionarea situațiilor de bullying online. Accentuarea crizei pandemice și de razboi in regiune a influențat starea de incertitudine și anxietate și a condus la creșterea numărului cazurilor înregistrate la Telefonul Copilului – 116 111 (vezi https://www.libertatea.ro/stiri/peste-7-000-de-copiii-au-cautat-ajutor-in-pandemie-va-rog-sa-nu-mi-contactati-parintii-vreau-doar-sa-ma-invatati-cum-sa-ma-protejez-pe-mine-si-pe-sora-mea-3421525).

Campania “Toți copiii merită să fie fericiți” își propune să susțină serviciul Telefonul Copilului în adunarea fondurilor necesare pentru a întări capacitatea logistică și umană a acesteia de a trata cât mai multe cazuri: suplimentarea numărului de consultanți care răspund apelurilor copiilor și adolescenților din Romania, la 116111, precum și extinderea infrastructurii tehnice atât a call center-ului, cât și a instrumentelor de consiliere online, solicitate tot mai mult de către copii și adolescenți.

98
SMS-uri trimise

Donează
2€ / lună

Trimite un SMS la
8845

Cod
VOCE